نرم افزار مطب,نرم افزار كلينيك

۷۱ بازديد

  

نرم افزار مطب دربردارنده برنامه هاي كاربردي حسابداري و مديريت انواع مطب عمومي و مهارتي است.

 

نرم افزار مطب و كلينك به آساني و در حداقل زمان، مراجعه هاي بيمارهاي مطب و كلينيك را مديريت كرده و براي آنها فرايندي نظير: تشكيل پرونده، پذيرش، تعيين نوبت و رزو براي مراحعه بعدي و غيره را ميسر مي سازد. امكان تعريف سرويس هاي پزشكي گوناگون در نرم افزار، اين امكان را براي پزشك ايجاد كرده است تا از آن در هر مطب پزشكي مثل: عمومي، زيبايي، ارتوپدي، دندانپزشكي، چشم پزشكي ،توان بخشي، طب سنتي، مشاوره و ترك اعتياد و غيره استفاده كند.

  

نرم افزار مطب دربردارنده برنامه هاي كاربردي حسابداري و مديريت انواع مطب عمومي و مهارتي است.

 

نرم افزار مطب و كلينك به آساني و در حداقل زمان، مراجعه هاي بيمارهاي مطب و كلينيك را مديريت كرده و براي آنها فرايندي نظير: تشكيل پرونده، پذيرش، تعيين نوبت و رزو براي مراحعه بعدي و غيره را ميسر مي سازد. امكان تعريف سرويس هاي پزشكي گوناگون در نرم افزار، اين امكان را براي پزشك ايجاد كرده است تا از آن در هر مطب پزشكي مثل: عمومي، زيبايي، ارتوپدي، دندانپزشكي، چشم پزشكي ،توان بخشي، طب سنتي، مشاوره و ترك اعتياد و غيره استفاده كند.

نرم افزار مديريت مطب و كلينك 

مجهز بودن به سيستم سامانه اس ام اس و سيستم كالرآيدي و قابليت هايي نظير: تشكيل پرونده براي بيمارها، پذيرش و صندوق، نوبت دهي به بيمار و به يادآوردن توسط اس ام اس، آرشيو عكس هاي بيمارها، متصل بودن به قلم نوري، لابراتوار، و غيره را از برتري هاي پراهميت اين نرم افزار مي توان برشمرد. در اين جهت نرم افزار شركت بهتا رايان فردا اولين نرم افزار تحت وب در ايران است كه براي مراكز پوست، مو، زيبايي و لاغري، مطب ها، كلينيك ها و درمانگاه ها كاربرد دارد و مي تواند باعث تسريع در كارهاي محل مورد نظر شود.

نرم افزار مديريت درمانگاه 

ورژن اصلي اين نرم افزار، افزون بر داشتن پشتيباني، همراه با يك حساب سامانه اس ام اس مجاني ارائه مي گردد.

سفارش و دانلود نرم افزار مطب 

با سفارش آنلاين نرم افزار مديريت مطلب، قادر هستيد نسخه اصلي اين نرم افزار را در كمتر از چند دقيقه دانلود و بر روي رايانه خود نصب و استفاده كنيد.

پيش از سفارش نسخه اصلي نرم افزار، قادر هستيد براي چند ماه به طور تستي با آن كار كنيد و از درستي و قابليت هاي آن مطمئن شويد.

مطابق با نياز خود قادر هستيد نرم افزار را به حالت تك كاربره (براي يك رايانه) و يا تحت شبكه (براي چند رايانه) سفارش داده و دانلود كنيد.

محصول تك كاربره و محصول تحت شبكه از نظر قابليت ها، يكسان مي باشند. فرق اصلي آنها، چگونگي نصب و تعداد رايانه قابل نصب است.

بعد از نصب نرم افزار، براي فرستادن اس ام اس توسط آن براي مشتري هاي خود، قسمت فعال سازي سامانه اس ام اس مجاني، را بخوانيد.

محصول خريداري شده، از زمان تاريخ خريد تا پنج سال داراي خدمات بعد از فروش است.

 

در نرم افزار مطب، هر پزشكي قادر است آن بخش از خدمات پزشكي را كه در مطب يا كلينيك، به بيمارها ارائه مي گردد را در ليست سرويس هاي قابل ارائه به مراجعه كننده ها، تعريف و دسته بندي كند و مطابق با آنها فرايند تشكيل پرونده و پذيرش بيمارها را به راحتي توسط سيستم نرم افزاري مديريت كند. اين خدمات پزشكي قادر است دربردارنده يك ويزيت ساده يا خدمات مهارتي نظير روان درماني، ليزر، عمل جراحي و غيره باشد.

 

خصوصيات كلي نرم افزار مديريت مطب 

زير سيستم مديريت باشگاه مشتريان 

ارائه كارت هوشمند به كليه بيماران و يا گروه هاي ويژه اي از بيماران مراكز پزشكي يكي از راهكارهاي جديد مراكز پزشكي مي باشد كه با استفاده از آن خدمات رساني بهتر و سريعتر به بيماران ارائه مي گردد.

ارائه امتيازات ويژه، اعتبارات ريالي، گروه بندي بيماران، دسترسي سريع به اطلاعات بيمار و غيره از امكانات ويژه زير سيستم مي باشد. 

زير سيستم باشگاه مشتريان شامل امكانات: 

* تعريف انواع كارت (سيلور، برنز، گولد و...) به همراه نوع تخفيفي و ريالي.

* صدور كارت و ثبت اطلاعات آن در پرونده بيمار.

* مديريت مقدار اعتبار ريالي براي كارت هاي صادر شده.

* استفاده درصدي و ريالي از اعتبار كارت ها. 

* نمايش مستقيم اطلاعات بيمار با استفاده از دستگاه باركدخوان، آر اف آي دي و مغناطيسي.

براي استفاده از اين امكانات نرم افزار مطب و كلينيك بهتا رايان فردا مي توانيد با شماره تلفن 88764234-021 تماس بگيريد با به نشاني تهران، خيابان ميرداماد، ميدان مادر، خيابان ويزري پور، خيابان كاووسي، پلاك 24، واحد 5 مراجعه نماييد.

 

قابليت هاي اصلي نرم افزار مطب

پرونده الكترونيكي بيمار و CRM

زير سيستم باشگاه مشتريان و ارائه كارت هوشمند

نوبت دهي، پذيرش و صندوق

بيعانه و تسويه حساب

محاسبه درصد معرفين، پزشكان و درمانگران

ارسال پيامك هاي يادآوري، تبليغاتي و ...

ثبت اطلاعات با استفاده از قلم نوري

ثبت شرح حال و پروتكل هاي درماني

مشاوره پزشكي، طرح درمان و ارجاع بيمار

ليست كارهاي در انتظار براي منشي

ليست داروها و چاپ نسخه ها

مديريت داروهاي مصرفي

مديريت تصاوير بيمار

گزارشات مالي و آماري 

حسابداري و غيره

 

حفاظت از داده ها و سيستم نرم افزار مديريت مطب و كلينك

نرم افزار مطب، داده هاي ثبت شده توسط شما را در فايلي با اسم “آرشيو داده ها” حفاظت مي كند. فايل هاي آرشيو داده هاي مربوط به نرم افزار، درون فايلي با اسم Data و در محل نصب نرم افزار گذاشته مي شوند.

از آنجا كه اين احتمال وجود دارد در آينده به دلايلي رايانه شما دچار حادثه يا اختلال گردد و از طرفي داده هاي مربوط به بيمارهاي يك مطب براي پزشك يا پزشكهاي اين مركز داراي اهميت خيلي زيادي باشد، بايد اين نكته پراهميت را در نظر داشته باشيد كه همواره و طبق برنامه ريزي، از داده هاي ثبت شده در سيستم، يك نسخه پشتيبان بگيريد تا در زمان هاي ضروري و بروز خطا در رايانه، با دسترسي به آن، قادر باشيد داده هاي سيستم را به وضعيت سابق برگردانيد. انجام اين كار به طور اتوماتيك و توسط نرم افزار نيز ميسر است ولي كنترل و مديريت آن، به عهده شماست.

آماده سازي نسخه پشتيبان از داده ها سيستم نرم افزار مطب

فرايند پشتيباني به راحتي و توسط نرم افزار مطب انجام پذير است فقط پيش از انجام اين فرايند مي بايست ابتدا با عبارت “آماده سازي فايل پشتيبان از آرشيو داده ها” آشنا شويد. ”آماده سازي فايل پشتيبان از آرشيو داده ها” كه از دو شيوه (دستي-اتوماتيك) تشكيل شده، فرايندي است كه با آن، نرم افزار مطب، از همه داده هاي ثبت شده در سيستم، يك نسخه پشتيبان آماده سازي كرده و درون پوشه اي مي گذارد. همينطور تاريخ و ساعتي كه اين كار را كرده ايد هم در سرنويس نام اين فايل قرار مي گيرد تا موقع ديدن فايل پشتيبان، از نام آن متوجه شويد كه اين فايل در چه تاريخ و ساعتي آماده سازي شده است.

 

نرم افزار مديريت كلينيك

نرم افزار مديريت كلينيك در چند سال گذشته موضوع ديجيتالي كردن داده هاي بيمارها و استفاده از سيستم هاي نرم افزاري از موضوعات پراهميت و مطرح كنترلي مركزهاي پزشكي شده است و مركزهاي پزشكي موفق و روبه پيشرفت همواره از سرآمدان بهره گيري از اين نرم افزار ها بوده اند. و از جمله نرم افزار هاي مطرح در اين زمينه ، نرم افزار مطب است كه توسط كارشناسان جوان و كوشاي گروه وب كندو و با مشورت گرفتن از پزشكها ، به منزله يك محصول چند جانبه ويژه كنترل مطب و مركزهاي پزشكي ساخته شده است.

اهداف گروه گسترش دهنده نرم افزار مطب

سريع بودن، دقيق بودن، موارد كيفي انعطاف پذير اين محصول از اهداف گروه گسترش دهنده است كه رضايتمندي پزشكان را به همراه داشته است. اگر چه گسترش نرم افزار مطب در حال به روزرساني است و مطابق با ديدگاه ها و توصيه هاي سازنده و پزشكان استفاده كننده از اين نرم افزار، هر چند هفته يك مرتبه آپديت هاي تازه تر از آن ارائه مي شود، ورژن كنوني يكي از بي نظير ترين محصول هاي نرم افزاري ارائه شده براي اين كار در ايران است. پروسه ساخت اين نرم افزار مطب استاندارد مطابق با اصل ها و قوانين ويژه اي است.

ويژگي هاي تخصصي نرم افزار مديريت مطب

اجراي نرم افزار بر روي هر نوع سيستم رايانه اي از قبيل: كامپيوتر، لپ تاپ، تبلت، موبايل و ... با هر نوع سيستم عامل از قبيل: Windows, Macintosh, ios, Android و...

تنها نياز اين سيستم يك مرورگر وب از قبيل: گوگل كروم، اينترنت اكسپلورر، فايرفاكس و ارتباط شبكه مي باشد.

آرشيو داده هاي نرم افزار مطب ، Microsoft SQL Server است و براي ساخت اين محصول از ساختاري چند لايه كمك گرفته شده است. از آنجا كه ساختار آرشيو داده ها از پراهميتترين نكته هاي يك نرم افزار برپايه آرشيو داده ها است ميتوان به طراحي مدل بر اساس Tire اشاره كرد و فعاليت هاي انجام شده بين برنامه و آرشيو داده ها توسط Stored-Procedure انجام ميشود و همينطور امكان متصل بودن به آرشيو داده ها از هر نقطه مكاني ميسر است. زبان كاربردي جهت گسترش اين محصول نرم افزار دلفي است و از كامپايلر Embarcadero® Delphi® EX4 بهره گرفته شده است.

 

سرعت نرم افزار مطب

نرم افزار مطب، به گونه اي طراحي شده تا با حداقل زمان نسبت به ديدن داده هاي مربوط به بيمارها ، سابقه هاي پزشكي، صورتحساب و … اقدام كنيد. بعنوان نمونه: در كمتر از چند ثانيه ميتوان از عملكرد مطب ، گزارش آماده سازي كرد و يا بيماري ويژه اي را از ليست كل بيمارها سرچ كرد و از شرايط پزشكي، صورتحساب و غيره ايشان مطلع شد. همينطور امكان صادر كردن كارت براي بيمارهايي كه از نسخه قبلي اين نرم افزار استفاده مي كنند وجود دارد اين كار توسط كارت هايي كه توسط سيستم براي بيمارها صدور مي گردد، با كشيدن كارت بيمار بر روي دستگاه كارت خوان، به راحتي از شرايط پرونده و گزارش مربوطه قابل استفاده است. براي آماده سازي دستگاه و تعداد كارت هاي خام لازم براي بيمارها با شماره هاي شركت تماس برقرار نماييد.

نرم افزار درمانگاه

نرم افزار درمانگاه يك نرم افزار مديريت مطب مناسب، نرم افزاري است كه تا امكان دارد خواسته هاي پايه اي مديريت امور داخلي يك مطب را اداره نمايد. اين خواسته ها در برخي زمانها خيلي تخصصي است كه نيازمند مشورت با دكترهاي متخصص هستند. نظير داده هاي لازم يك دكتر از بيمارهاي مراجعه كننده به مطب، داده ها و گزارش هاي لازم سيستم پذيرش، نوبت دهي به بيمار و غيره يا امكان آماده سازي گزارش مختلف از قسمت هاي برنامه كه در ادامه به چگونگي اين عمل مي پردازيم. گروه گسترش دهنده نرم افزار مديريت مطلب، با مشورت با گروهي از پزشكان حاضر، نسبت به ساخت اين محصول مبادرت كرده و در حال حاضر حتي مشتري هاي جديد هم به نوعي در پروسه گسترش اين محصول همكاري دارند، گروه گسترش دهنده ولي روزانه با خواندن ديدگاه ها و توصيه هاي سازنده پزشكان استفاده كننده اين كالا، تلاش مي كند تا نرم افزاري بهتر و جامع تر به مخاطبان خود ارائه دهد.

رابط كاربري مناسب نرم افزار مطب

با توجه به اينكه رابط كاربري يك نرم افزار مطب پزشكي ، براي خيلي از مخاطبان داراي اهميت زيادي است و براي خيلي از پزشكان و كاركنان ، مجهز نمودن رايانه فضاي مطب يا كلينيك به نرم افزار هايي كه هميشه در حال پردازش اطلاعات باشند، افزون بر كارآمدي نرم افزار ، نيازمند داشتن محيط كاربري بهتر، امري پراهميت شمرده مي شود، نرم افزار مطب با طراحي بي نظير محيط كاربري و كاربر پسند خود يك نزم افزار استاندارد و با درجه كيفي بالا را براي پزشك هاي عزير تدارك ديده است.

برخي از مشتريان نرم افزار مطب شركت بهتا رايان فردا

كلينيك جهاد دانشگاهي، تهران، آقاي دكتر طبائي

مطب آقاي دكتر محسن فياض، تهران

كلينيك مهرآفرين، تهران، آقاي دكتر ستوده

كلينيك شن هاي نقره اي، تهران، آقاي مهندس شايقي

كلينيك تسنيم پاسداران، تهران، آقاي دكتر كريمي

مطب آقاي دكتر افشين مرتضوي، كرج

مطب آقاي دكتر حجازي، چالوس

كلينيك بهبد، كرج، آقاي دكتر اسلامي

مطب خانم دكتر شادي مظلومي، كرج

درمانگاه نگين، مشهد، آقاي دكتر محرابي

كلينيك آريانا، مشهد، آقاي مهندس غلامي

كلينيك وانيا، تهران، آقاي دكتر آيين فرد

مطب آقاي دكتر احمد خزاني، كرج

مطب آقاي دكتر شجاعي، قائمشهر

كلينيك دريتا، تهران، آقاي مهندش شايقي

كلينيك دكتر وفاجو، شيراز، آقاي مهندس وفاجو

كلينيك كيان فرمانيه، تهران، آقاي دكتر فشاركي

مطب خانم دكتر باقري، اهواز

مطب آقاي دكتر پورموسوي، گجساران

مطب خانم دكتر فاطمه احمدي، كرج

مطب خانم دكتر فرزانه مولائي، هشتگرد 

و...

 

طراحي سايت پزشكي براي معرفي پزشك در دنياي اينترنت و آشنايي و اطلاع رساني درباره تخصص‌هاي پزشك و درمان بيماري‌ها و معرفي دارو‌ها مي‌باشد در اين سايت بيمار و مراجعه كننده قادر خواهد بود پاسخ سوالات پزشكي خود را پيدا كند و با پزشك متخصص ارتباط برقرار كند و در صورت نياز به آساني امكان ويزيت شدن توسط پزشك برايش فراهم گردد. در اين ارتباط مشكلات زيادي كه در مراجعه حضوري براي گرفتن ويزيت وجود دارد از بين مي‌رود و مراجعه كننده و بيمار بدون صرف هزينه رفت و آمد قادر به ارتباط با دكتر مورد نظرش خواهد بود. 

در ضمن پرونده‌هاي بيمار و سوابق بيماران و پرداخت حق ويزيت الكترونيكي از امكاناتي است كه در وب سايت پزشكي به راحتي قابل پيگيري است. راه اندازي و اجرا و پشتيباني و طراحي سايت پزشكي يكي از تخصص‌هاي وب كندو است كه در طراحي سايت پزشكي از تخصص پزشكان براي ارتباط هر چه بهتر بين بيمار و پزشك استفاده مي‌كند.

خصوصيات طراحي سايت پزشكي

اصلي ترين خصوصيت طراحي سايت يك سايت پزشكي و درماني، نشان دادن سرويس هاي ارائه شده و مهارت هاي پزشكي درماني و معرفي كامل پزشك و يا كلينيك است.

در وضعيتي كه سايت براي يك پزشك طراحي شود، ارائه و نشان دادن درباره من و سابقه دكتري، اطلاعات تماس، مطب ها و يا كلينيك هاي پزشكي دكتر موردنظر و مهارت ها از ضرورزيات سايت مي باشند. و در صورتي كه سايت براي يك درمانگاه و يا بيمارستان و مطب طراحي گردد، نمايش سرويس هاي ارائه شده و مهارت هاي پزشكي درماني آن مكانها، دادن اطلاعات درباره پزشك هاي مستقر در آن درمانگاه يا مطب و كاركنان آن مكان، نشان دادن عكس هايي از درمانگاه حتي به حالت تور مجازي و سه بعدي ، از نكته هايي است كه بايست در طراحي سايت پزشكي كلينيك هاي درماني و مطب ها و بيمارستان ها رعايت شود.

امكان سئوي طراحي سايت پزشكي

به همراه قابليت هاي خاص طراحي سايت هاي پزشكي، مراعات اصل هاي سئو سايت در جهت گوگل، اصلي ترين كاري است كه بايست در طراحي سايت پزشكي مراعات گردد. به اين دليل كه با بهره گيري از اين خصوصيت، سايت به وسيله مشتري ها و مراجعه كننده ها مشاهده پذير خواهد بود. دقت كنيد كه 80 درصد كاربران سايت ها به وسيله موتورجستجوگر گوگل به سايت مي آيند. بنابراين يك سايت سئو شده براي گوگل اصلي ترين خصوصيت جانبي است كه يك سايت بايست داشته باشد.

هدف از دارا بودن يك طراحي سايت پزشكي

شناساندن پزشك يا مطب يا كلينيك و درمانگاه، عرضه سرويس هاي پزشكي و مهارت ها به كاربران سايت، يافتن مشتري ها و بيمارها، برقراري ارتباط با بيماران به وسيله سوال و جواب ها و نظردهي، نشان دادن اطلاعات تماس به متقاضيان و بيماران، نشان دادن محيط درمانگاه و مطب به صورت تور مجازي و سه بعدي از جمله هدف هايي مي باشند كه طراحي سايت پزشكي بايد به آنها توجه نمايد.

با بهره گيري از يك طراحي سايت پزشكي حرفه اي ميتوان علاوه بر خدمت رساني به مشتري و بيمارهاي قديمي ، كاربران متقاضي جديدي را هم يافت و خدمات خود را بيشتر كرد. اين مهم با كمك بالا بردن رتبه صفحه طراحي سايت با كلمه هاي كليدي در موتورهاي جستجوگر گوگل ممكن است.

جلب رضايت مشتري ها و بيماران سابق يكي از كارهايي است كه به وسيله طراحي سايت ميتوان به آن دست يافت. با دارا بودن سيستم رزرواسيون آنلاين، مخاطبان قادرند بدون مراجعه به مطب يا درمانگاه، از امكان تعيين وقت قبلي استفاده كنند.

امكاناتي كه در طراحي سايت هاي پزشكي و كلينيك هاي درماني مي توان نمايش داد:

قابليت رزرواسيون و معين كردن وقت ويزيت با پزشك يا تعيين زمان در كلينيك در سايت
قابليت دارا بودن آرشيو كتب و نشريات پزشكي
نشان دادن مكان دقيق مطب يا كلينيك با كمك گوگل مپ
قسمت معرفي خدمات و مهارت هاي كلينيك و يا پزشك
قابليت افزودن صفحه هاي نامحدود به منو و گذاشتن مطالب در صفحه هاي سايت
امكان تغيير چينش منو
قابليت كنترل محتوا و عكس ها در همه صفحه هاي افزوده شده به سايت
امكان قسمتي براي خبرها و مقاله ها با ثبت بي نهايت خبر و مقاله در طراحي سايت
نظرسنجي
قسمت ديدگاه هاي كاربران مرتبط با خبر، مقاله و...
قسمت تبليغات بنري و تصويري و فلشي
ثبت نامحدود منوهاي داخل در هم در سايت
قسمت تماس با ما و فرستادن پيامك به ايميل‏هاي ادمين سايت
قسمت گالري تصاوير با امكان تعريف آلبوم و تصاوير نامحدود
قسمت گالري فيلم
به وجود آوردن صفحه هاي نامحدود براي سايت
قسمت اسلايدشو عكس هاي بالاي سايت و با جلوه هاي خاص
قسمت ادمين ها و سطح دسترسي آنها
تنظيم كلمه هاي كليدي سايت براي هر صفحه به صورت مجزا براي بهينه سازي قدرتمند سايت
نشان دادن لينك هاي سايت در گوگل به صورت ستاره دار
و ... 

امكانات ساخت وب سايت

صفحه هاي اينترنتي طراحي شده مي توانند به عنوان محلي براي ارائه خدمات و تخصص هاي شما درآيند و خيلي از هزينه هاي زايد را از بين ببرند. اگر چه دارا بودن سايتي كه بتواند خدمات شايسته اي به كاربران ارائه دهد احتمالا هزينه اي متعادل را به دنبال خواهد داشت اما اين هزينه از لحاظ اقتصادي به صرفه تر از اجاره محلي در دنياي واقعي است، طراحي سايت به شما اين امكان را مي دهند كه هميشه به كسب و كارتان دسترسي داشته باشيد و آن را از هر جايي و به هر نحوي مديريت نماييد و اگر داده هاي نسبي از چگونگي ساخت وب سايت در دست داشته باشيد قادر خواهيد بود نسبت به توسعه كسب و كارتان اقدام كنيد و هر روز به موفقيت هاي تازه اي در بازاريابي اينترنتي برسيد.

 توجه: مشاوره رايگان براي راه اندازي سايت پزشكي

اگر شما به دنبال راه اندازي يك سايت پزشكي براي ارائه خدمات و تخصص هاي خود مي باشيد و مي خواهيد از مشاوري مطمئن و كاربلد مشورت بگيريد، با شماره تماس‌هاي وب كندو در تماس باشيد تا در اين مورد مشاوره رايگان طراحي سايت پزشكي از متخصصان وب كندو دريافت نماييد.

با كارشناسان طراحي سايت ما در تماس باشيد

در ساعات اداري، متخصصان ما به تماس هاي تلفني شما با حوصله جواب مي دهند و آماده شنيدن نظرات و مسائل پيش آمده براي طراحي سايت شما مي باشند. مي توانيد از كارشناسان ما مشاوره بگيريد. با شماره 44061256-021 در تماس باشيد.

با ما قرار حضوري بگذاريد و از نزديك با فعاليت هاي شركت وب كندو آشنا شويد

بعد از سالها فعاليت در عرصه طراحي سايت، مشتريان ما بعد از مشاهده دموي فضاي كنترل پنل ها و كيفيت پروژه هاي اجرا شده براي همكاري با ما مصمم تر شده اند. وب كندو با اعتماد به نفس به شما اطمينان مي دهد كه قابليت اجراي دشوارترين پروژه هاي طراحي سايت را داراست.

اگر مي خواهيد خدمات پزشكي خود را بدون بازاريابي هاي متداول سنتي با بازاريابي اينترنتي و از طريق سايت پزشكي خودتان ارائه نماييد فقط كافي است با ما تماس بگيريد

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.